ILUO Biznes

Bezpłatna 30-dniowa wersja testowa.

Pobierz tylko aplikację Pobierz aplikację wraz z serwerem SQL

 

 

ILUO Biznes to nowoczesne oprogramowanie wspierające działalność małego i średniego przedsiębiorstwa w takich aspektach jak:

  • zarządzanie sprzedażą i zakupem
  • zarządzanie zamówieniami
  • wsparcie handlu internetowego
  • zarządzanie magazynami
  • zarządzanie relacjami z klientami i pracownikami
  • wsparcie procesów produkcyjnych (kompletacja)
  • archiwizacja wszystkich dokumentów firmy
  • współpraca z różnymi systemami finansowo-księgowymi dostępnymi na rynku oraz z firmowym systemem ILUO Finanse, który będzie dostępny w sprzedaży w 2012 roku
  • automatyczna konwersja danych ze starszych programów
  • i wiele innych (biblioteka modułów dodatkowych)

ILUO Biznes to narzędzie ułatwiające zarządzanie firmą, z którym można zintegrować dowolny program księgowy*. Polecamy nasz system ILUO Finanse. Oprogramowanie ILUO Biznes dostępne jest w  kilku standardowych wariantach, aby optymalnie dostosować możliwości programu do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorcy. Wariant ILUO Biznes ULTIMA udostępniający pełnię możliwości wdrożeniowych pozwala na perfekcyjne dostosowanie do potrzeb firmy.


Wybrane, innowacyjne cechy aplikacji ILUO Biznes

  • Inteligentna, globalna wyszukiwarka poleceń i danych (FindMe) – pozwala na szybki dostęp do poleceń systemu (np. „wystaw fakturę”) oraz danych w nim zgromadzonych (np. wyszukaj fakturę „FV9564”)
  • Funkcja autouzupełniania pól (FillMe) – szybkie wypełnianie formularzy
  • Możliwość pracy z wieloma dokumentami jednocześnie
  • Optymalna praca z ekranami o różnej rozdzielczości – zmiana wielkości czcionek
  • Obsługa pracy wielomonitorowej
  • Współpraca z różnymi systemami księgowymi – możesz łatwo dopasować się do potrzeb np. biura rachunkowego
  • Oznaczanie dowolnych informacji zgromadzonych w systemie (TagMe)
  • Ustawianie kompozycji interfejsu użytkownika („Skórki”)
  • Możliwość definiowania własnych raportów (PREMIUM, ULTIMA)
  • Moduł wdrożeniowy (ULTIMA) – pozwala na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika na etapie wdrożenia (interfejs, wydruki, funkcje dodatkowe)
  • Wielojęzykowość
  • Wielozadaniowość  – optymalne wykorzystanie procesorów wielordzeniowych

Wymagania sprzętowe

  • Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego oraz technologii .NET Framework w wersji 3.5
  • Komputer z procesorem dwurdzeniowym z częstotliwością taktowania 1,5 GHz
  • Minimum 1GB pamięci RAM (zalecane 2 GB lub więcej)
  • System operacyjny Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2003/2008
  • Minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 2 GB dla serwerowej
  • Napęd CD-ROM (tylko przy instalacji programu z CD)
  • Serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008 lub 2008 R2
  • Karta graficzna XGA (1024×768)
  • Mysz
  • Drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków)

Warianty programu ILUO  Biznes
Aby optymalnie dostosować rozwiązanie do potrzeb Twojej firmy opracowaliśmy kilka  wariantów funkcjonalnych i cenowych naszego produktu ILUO Biznes:

  • ILUO Biznes START
  • ILUO Biznes KOMFORT
  • ILUO Biznes PREMIUM
  • ILUO Biznes ULTIMA

Tabela prezentuje zakres funkcjonalny każdego z wariantów:

Funkcjonalność ILUO Biznes
START KOMFORT PREMIUM ULTIMA
Katalog kontrahentów + + + +
Prosty katalog towarów, usług, produktów +
Rozbudowany katalog towarów, usług, produktów + + +
Obsługa opakowań kaucjonowanych + +
Obsługa zamówień od odbiorców + + + +
Obsługa zamówień do dostawców + + +
Rozbudowany moduł obsługi zamówień od odbiorców i do dostawców + +
Ewidencja faktur zakupu, korekt zakupu + + + +
Wystawianie faktur sprzedaży, paragonów fiskalnych, korekt sprzedaży + + + +
Automatyczna kontrola faktur zaliczkowych + + +
Faktury wewnątrzunijne, eksportowe + +
Wielowalutowość + +
Obsługa wielu magazynów + + +
Wystawianie podstawowych dokumentów magazynowych (PZ, WZ, RW, PW) + + + +
Przesunięcia międzymagazynowe  MM + + +
Definiowalne dokumenty magazynowe + +
Moduł kompletacji + +
Obsługa jednej kasy (wystawianie KP, KW) + + +
Obsługa dowolnej ilości kas (wystawianie KP, KW) + + +
Moduł rejestracji zapłat (bank) + + + +
Pełna obsługa operacji bankowych (wiele kont) + + +
Rozliczenie płatności kartą płatniczą + + + +
Moduł rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, urzędami, terminarz płatności + ++ ++
Współpraca z kolektorami danych, wagami elektronicznymi i innymi urządzeniami peryferyjnymi + ++ ++
Podstawowe zestawienia (zakupu, sprzedaży, rejestry kasowe i bankowe) + + + +
Rozszerzony moduł zestawień + +
Moduł pozwalający na dołączanie własnych zestawień + +
Prosty eksport danych do platformy księgowej + + + +
Rozbudowany moduł eksportu do systemów FK (Symfonia Finanse*, WF-FaKir**, WF-KaPeR**, RAKS Księga Handlowa*** …) + +
Prosty moduł uprawnień użytkowników + + +
Rozbudowany moduł uprawnień użytkowników + +
Prosty moduł ewidencji pracowników + + +
Zawiera CRM Start (prosty moduł do zarządzania relacjami z klientami) + +
Moduł rejestracji dokumentów (skanowanie i archiwizacja dokumentów firmy) + +
Możliwość zakupu licencji wdrożeniowej + +
Biblioteka modułów dodatkowych + +
Konwertery danych z Optima*****, Subiekt****, WF-Mag (DOS, WIN)**, WF-Fakturka** + + + +
Praca wielostanowiskowa + + +
warianty dostępne w sprzedaży
wariant dostępny w 2012 roku
wariant dostępny w 2012/2013 roku
+ wariant podstawowy
++ wariant rozbudowany